Page 34 - Report_2011_3
P. 34
Κατά το χρονικό διάστηµα από 1-1 έως 30.3.2011 υποβλήθηκαν συνολικά 29 αιτήσεις, από τις οποίες 10 αφορούν υπηρεσίες µεσολάβησης ν.1876/1990, 10 αφορούν υπηρεσίες διαιτησίας και 9 αφορούν τη διεξαγωγή δηµοσίου διαλόγου. Κατά το χρονικό διάστηµα από 31.3 έως 30.8.2011 υποβλήθηκαν συνολικά 25 αιτήσεις, ήτοι ποσοστό 27,47%, από τις οποίες οι 19 αφορούν υπηρεσίες µεσολάβησης ν.1876/1990, οι 5 αφορούν υπηρεσίες διαιτησίας, οι 2 αφορούν τον καθορισµό προσωπικού ασφαλείας και η 1 αφορά τη διεξαγωγή δηµοσίου διαλόγου. Κατά το χρονικό διάστηµα από 1.9 έως 31.12.2011 υποβλήθηκαν συνολικά 35 αιτήσεις, από τις οποίες οι 15, ήτοι ποσοστό 42,85%, αφορούν υπηρεσίες µεσολάβησης ν.1876/1990, οι 14, ήτοι ποσοστό 40,00%, αφορούν υπηρεσίες διαιτησίας, η 1, ήτοι ποσοστό 2,85%, αφορά τον καθορισµό προσωπικού ασφαλείας και οι 5, ήτοι ποσοστό 14,28%, αφορούν τη διεξαγωγή δηµοσίου διαλόγου. Η υποβολή αιτήσεων κατά το διάστηµα 1.4 – 30.7.2011, κατά το οποίο ήταν αντικειµενική και γνωστή η αδυναµία παροχής υπηρεσιών, υποδηλώνει, όπως προαναφέρθηκε, την ύπαρξη πραγµατικής ανάγκης των υπηρεσιών που παρέχει ο Ο.ΜΕ.∆.. Πίνακας 4 χρονική κατανοµή των αιτήσεων που υποβλήθηκαν το έτος 2011 1.1-30.3 31.3-30.8 1.9-31.12 1.1-31.12 µεσολάβηση 10 19 15 44 ν.1876/1990 διαιτησία 10 5 14 29 προσωπικό -0- 2 1 3 ασφαλείας δηµόσιος 9 1 5 15 διάλογος σύνολο 29 27 35 91 1.4. Το µέρος που είχε την πρωτοβουλία προσφυγής στον Ο.ΜΕ.∆. Ως προς το µέρος που είχε την πρωτοβουλία για την υποβολή των 91 αιτήσεων που υποβλήθηκαν το έτος 2011 (βλ. Πίνακα 3), από την πλευρά των εργαζοµένων υποβλήθηκαν οι 84, ήτοι ποσοστό 92,30%, από την πλευρά των εργοδοτών υποβλήθηκαν οι 7, ήτοι ποσοστό 7,69%, και από κοινού καµία. Α. Σε σχέση µε τις 44 αιτήσεις για µεσολάβηση ν.1876/1990: (α) οι 39 υποβλήθηκαν από πλευράς των εργαζοµένων, ήτοι ποσοστό 88,63%, (β) οι 5 υποβλήθηκαν από την πλευρά των εργοδοτών, ήτοι ποσοστό 11,36%, και οι 2 από αυτές αφορούσαν την κατάρτιση ειδικών επιχειρησιακών σ.σ.ε. της παρ. 5Α του