Page 30 - Report_2011_3
P. 30
Β.2. Το λειτουργικό έργο κατά το έτος 2011 Το λειτουργικό έργο εκτείνεται πρωτίστως στην παροχή υπηρεσιών µεσολάβησης και διαιτησίας και, επίσης, στην εκπαιδευτική δραστηριότητα, στην έρευνα, στην τήρηση ηλεκτρονικών βάσεων δεδοµένων, στις εκδόσεις. ΙΙΙ. Η παροχή υπηρεσιών Μεσολάβησης και ∆ιαιτησίας α. Το σηµαντικότερο έργο του Ο.ΜΕ.∆. αποτελεί η παροχή υπηρεσιών µεσολάβησης και διαιτησίας. Η παροχή των υπηρεσιών αυτών γίνεται µόνο µετά από την υποβολή αίτησης των ενδιαφεροµένων και χωρίς οποιαδήποτε οικονοµική επιβάρυνση των µερών. Ειδικότερα: (α) Υπηρεσίες µεσολάβησης παρέχονται µε βάση το άρθρο 15 ν.1876/1990, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 14 ν.3899/2010, για τη ρύθµιση µε κατάρτιση σ.σ.ε. των θεµάτων που ορίζονται κυρίως στο άρθρο 2 ν.1876/1990. Στο παρόν οι υπηρεσίες αυτές προσδιορίζονται ως «µεσολάβηση ν.1876/1990». (β) Υπηρεσίες διαιτησίας παρέχονται µε βάση το άρθρο 16 ν.1876/1990, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 14 ν.3899/2010, για τη ρύθµιση µε την έκδοση δ.α. των θεµάτων που ορίζονται στο ίδιο άρθρο. (γ) Υπηρεσίες µεσολάβησης για τον καθορισµό προσωπικού ασφαλείας παρέχονται µε βάση το άρθρο 21 παρ.8 ν.1264/1982, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 ν.2224/1994. (δ) Υπηρεσίες µεσολάβησης κατά τη διεξαγωγή δηµοσίου διαλόγου παρέχονται µε βάση το άρθρο 3 ν.2224/1994. β. Όπως αναφέρθηκε, στις 30.3.2011 επήλθε νοµοθετική λήξη της θητείας των Μεσολαβητών και ∆ιαιτητών που απασχολούνταν µέχρι τότε στον Ο.ΜΕ.∆. και αµέσως, τον Απρίλιο 2011, άρχισε η διαδικασία επιλογής και πρόσληψης νέων Μεσολαβητών και ∆ιαιτητών, η οποία ολοκληρώθηκε στο τέλος του Ιουλίου 2011, εκτός αυτής τριών (3) ∆ιαιτητών, η οποία ολοκληρώθηκε στις αρχές Οκτωβρίου 2011. Όπως αναφέρθηκε, επίσης, στις 5.8.2011 παρατάθηκε η διακοπείσα θητεία των παλαιών Μεσολαβητών και ∆ιαιτητών µέχρι 30.10.2011. Συνέπεια τούτων είναι ότι, κατά το έτος 2011 υπηρεσίες µεσολάβησης και διαιτησίας δεν παρασχέθηκαν κατά το διάστηµα από 1.4 έως 30.7.2011. ∆εν παρασχέθηκαν, επίσης, όπως κάθε χρόνο, τον Αύγουστο 2011. Ωστόσο στο διάστηµα αυτό συνεχίσθηκε η υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφεροµένους, και αντίστοιχα παραλαβή τούτων, για παροχή υπηρεσιών, γεγονός που υπογραµµίζει την πραγµατική ανάγκη των ενδιαφεροµένων για τη λήψη τούτων.
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35