Page 54 - ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2015
P. 54
από την Επιτροπή Εκπαίδευσης του Οργανισµού, τόσο από τους εκπροσώπους της εργατικής και της εργοδοτικής πλευράς όσο και από τους Μεσολαβητές – ∆ιαιτητές. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, επεξεργάσθηκαν από την Επιτροπή Εκπαίδευσης, η οποία στη συνέχεια υπέβαλε τις κατάλληλες εισηγήσεις στο ∆ιοικητικό Συµβούλιο. Η ίδια διαδικασία θα τηρηθεί και για το έτος 2016. ΙΙΙ. Το ερευνητικό έργο Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας του Ο.ΜΕ.∆., εντάσσεται και το ερευνητικό και µελετητικό έργο του, που προσφέρει χρήσιµες υπηρεσίες, τόσο στους εργαζόµενους και τους εργοδότες, όσο και σε επαγγελµατικούς και επιστηµονικούς φορείς της χώρας. Κατά το έτος 2015 και σε ότι αφορά στην εκπόνηση επιστηµονικών ερευνών και µελετών για θέµατα συναφή µε τους σκοπούς του, η Επιτροπή Εκπαίδευσης προέβη στη διερεύνηση των αναγκών µελετητικού έργου, λαµβάνοντας υπόψη τις διαρκείς και σοβαρότατες τροποποιήσεις στη νοµοθεσία για τις συλλογικές διαπραγµατεύσεις και τις Σ.Σ.Ε. τόσο την περίοδο των ετών 2010-2014, όσο και κατά τη διάρκεια του έτους 2015. Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε στην Επιτροπή Εκπαίδευσης η συνέχιση της µελέτης µε θέµα : «Οι συλλογικές διαπραγµατεύσεις στην Ελλάδα τα έτη 2011 και 2012 – Τάσεις, τοµές, προοπτικές» και η πραγµατοποίησή της σε χρόνο ικανό εξαγωγής συµπερασµάτων, ύστερα από την έκδοση της απόφασης 2307/2014 της Ολοµέλειας του ΣτΕ και στις επελθούσες µεταβολές στη διαδικασία της ∆ιαιτησίας του Ο.ΜΕ.∆.. Σε ότι αφορά στην πραγµατοποίηση θεµατικής µελέτης, η Επιτροπή Εκπαίδευσης κινήθηκε στη βάση της αρχής ότι οι µελέτες του Ο.ΜΕ.∆. είναι πρόσφορο να εµβαθύνουν σε πεδία συναφή µε τους σκοπούς του, που εµφανίζουν γενικότερο ενδιαφέρον. Υπό αυτό το πρίσµα οι µελέτες του Οργανισµού στοχεύουν να συµβάλουν στην επικούρηση αφενός των µερών και αφετέρου των Μεσολαβητών και ∆ιαιτητών, στη διαµόρφωση και τεκµηρίωση των αιτηµάτων, των προτάσεων και αποφάσεών τους.
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59