Page 26 - Report 2010
P. 26
Οργανισµού και ο εκάστοτε υπεύθυνος Εκπαίδευσης. Η Επιτροπή έχει ευθύνη για το στρατηγικό σχεδιασµό και την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής, µε την κατάστρωση του ετήσιου προγράµµατος, η υλοποίηση του οποίου εγκρίνεται από το ∆.Σ. Β. ∆οµή του εκπαιδευτικού προγράµµατος Για το σχεδιασµό και τον προγραµµατισµό της εκπαιδευτικής δραστηριότητας, διενεργείται συστηµατική διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών και προσδοκιών ενηµέρωσης, που διατυπώνουν εγγράφως, οι Τριτοβάθµιοι Φορείς εργοδοτών και εργαζοµένων, κάθε χρόνο. Ο σχεδιασµός του ετήσιου προγράµµατος λαµβάνει υπόψει τα στοιχεία που προκύπτουν και τις προτάσεις που υποβάλλονται. Το υπόβαθρο του σχεδιασµού λαµβάνει τέλος, υπόψη και τις προτάσεις των Μεσολαβητών - ∆ιαιτητών, έτσι ώστε τα σεµινάρια να έχουν επίκαιρη και γενική απήχηση, να παράγουν αποτελέσµατα, προς όφελος της επιµόρφωσης των µερών και της ανάπτυξης συλλογικού πνεύµατος και διενέργειας ρεαλιστικών διαπραγµατεύσεων. Για τη µεγιστοποίηση της αποτελεσµατικότητάς τους, τα επιµορφωτικά προγράµµατα κατατάχθηκαν σε κατηγορίες, σύµφωνα µε την περιγραφή που ακολουθεί: Κεντρικά – Θεµατικά σεµινάρια Η µορφή αυτή των εκπαιδευτικών / επιµορφωτικών εκδηλώσεων πραγµατοποιείται συνήθως στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, όπου συγκεντρώνεται το πλήθος των Τριτοβάθµιων, κυρίως, Οργανώσεων των Κοινωνικών Εταίρων, τα Προεδρεία και σηµαίνοντα ηγετικά στελέχη των οποίων προσκαλούνται και µετέχουν, παράλληλα µε βασικούς Εκπροσώπους του Επιχειρηµατικού, Εµπορικού, Κοινωνικού και ενδιαφερόµενου κατά αντικείµενο Πνευµατικού/ Ακαδηµαϊκού κόσµου. Στα σεµινάρια αυτά επιχειρείται η ανάπτυξη καίριων θεµάτων της επικαιρότητας, µε τη συµβολή εκλεκτών, έµπειρων και αναγνωρισµένης αξίας Εισηγητών, οι οποίοι προέρχονται τόσο από εξειδικευµένα στην εκάστοτε θεµατολογία επιστηµονικά στελέχη – µέλη του Σώµατος Μεσολαβητών-∆ιαιτητών και του ∆ιοικητικού Συµβουλίου του Οργανισµού, όσο και από την Πανεπιστηµιακή κοινότητα, τους θεσµικούς φορείς της Πολιτείας, Οργανώσεις της Κοινωνίας και τους Ειδικούς επιστήµονες και ερευνητές του πεδίου, ενίοτε δε και από το εξωτερικό. 26 Απολογισµός έργου Ο.ΜΕ.∆. 1992-2010
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31