Page 34 - ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2015
P. 34
Πίνακας 5. 2 Μέρος που είχε την πρωτοβουλία υποβολής των αιτήσεων προσωπικού ασφαλείας και δηµοσίου διαλόγου το έτος 2015 προσωπικό δηµόσιος ∆. + Ε. σύνολο ασφαλείας διάλογος από πλευράς 0 14 14 εργαζοµένων από πλευράς εργοδοτών 2 0 2 κοινή προσφυγή 0 0 0 ΣΥΝΟΛΟ 2 14 16 1.2. Ειδικότερα ως προς τις αιτήσεις για µεσολάβηση, διαιτησία πρώτου βαθµού και διαιτησία δεύτερου βαθµού (έφεση) Οι συνολικά 32 αιτήσεις του ν.1876/1990, όπως ισχύει, που υποβλήθηκαν για παροχή υπηρεσιών µεσολάβησης, διαιτησίας πρώτου βαθµού και διαιτησίας δεύτερου βαθµού (έφεση), κατατάσσονται µε βάση τα ακόλουθα κριτήρια: (α) το είδος της συλλογικής ρύθµισης την οποία επιδιώκουν, (β) τον τοµέα στον οποίο αφορούσαν οι ρυθµίσεις αυτές και (γ) τη γεωγραφική περιοχή την οποία καλύπτουν οι ρυθµίσεις αυτές. 1.3.1. Κατάταξη µε κριτήριο το είδος της συλλογικής ρύθµισης την οποία επιδιώκουν τα µέρη. Ως προς το είδος των συλλογικών ρυθµίσεων που επιδιώκονται µε τις αιτήσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα: Υπεβλήθησαν 32 αιτήσεις για παροχή υπηρεσιών µεσολάβησης, διαιτησίας πρώτου και δεύτερου βαθµού του ν.1876/1990, όπως ισχύει, εκ των οποίων οι 10, ήτοι ποσοστό 31,25%, αφορούσαν, κλαδικές συλλογικές ρυθµίσεις, οι 7, ήτοι ποσοστό 21,88%, αφορούσαν οµοιοεπαγγελµατικές και οι 15, ήτοι ποσοστό 46,88%, αφορούσαν επιχειρησιακές ρυθµίσεις. Ειδικότερα: (α) Από τις 18 αιτήσεις για παροχή υπηρεσιών µεσολάβησης ν. 1876/1990, όπως ισχύει, οι 3, ήτοι ποσοστό 16,67%, αφορούν κλαδικές σ.σ.ε., οι 6, ήτοι ποσοστό 33,33%, αφορούσαν σε οµοιοεπαγγελµατικές και οι 9, ήτοι ποσοστό 50%, αφορούσαν σε επιχειρησιακές σ.σ.ε. (β) Από τις 8 αιτήσεις για την παροχή υπηρεσιών διαιτησίας, οι 4, ήτοι ποσοστό 50% αφορούσαν σε κλαδικές δ.α., η 1, ήτοι ποσοστό 12,5%, αφορά σε οµοιοεπαγγελµατική, οι 3, ήτοι ποσοστό 37,5%, αφορούσαν σε επιχειρησιακές. (γ) Από τις 6 αιτήσεις διαιτησίας δεύτερου βαθµού (έφεση), οι 3, ήτοι ποσοστό 50% αφορούσαν κλαδικές δ.α. και οι 3, ήτοι ποσοστό 50% επιχειρησιακές δ.α.
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39