Page 21 - Report 1992-2001 ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΙΑ
P. 21
Αξίζει να σηµειωθεί ότι η παραπάνω υπηρεσία δεν χρησιµοποιείται µόνο για επικοινωνία µεταξύ των εµπλεκοµένων µε τον Οργανισµό, αλλά και µε οποιονδήποτε άλλο στον πλανήτη µέσω του διαδικτύου (INTERNET). Πρόσφατα το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισµού µετατράπηκε σε ISDΝ. Επίσης λειτουργεί σύστηµα προαπαντητή καθώς και σύστηµα φωνητικού ταχυδροµείου • Εκπαίδευση προσωπικού στις νέες τεχνολογίες Η εκπαίδευση του προσωπικού σε θέµατα χρήσης νέων τεχνολογιών ήταν και είναι βασικό µέληµα του Οργανισµού. Για τον λόγο αυτό, το τµήµα πληροφορικής, όχι µόνο έχει αναλάβει την κατά καιρούς εκπαίδευση του προσωπικού σε διάφορες εφαρµογές αλλά και έχει συντονήσει τις διαδικασίες για εκπαίδευση αυτού από τρίτους. Αξίζει να σηµειωθεί ότι στο προσωπικό που έχει συµµετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράµµατα σε θέµατα πληροφορικής παρατηρήθηκε εµφανής αύξηση της παραγωγικότητας του. Ανάλογα εκπαιδευτικά προγράµµατα πρόκειται να υλοποιηθούν στο άµεσο µέλλον και για τα µέλη του διοικητικού συµβουλίου καθώς και για τα µέλη του Σώµατος των µεσολαβητών - διαιτητών προκειµένου να υπάρξει η µεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση όλων των προσφεροµένων από τον Οργανισµό υπηρεσιών µε στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των µερών που προσφεύγουν στον Ο.ΜΕ.∆. _____________ 21 Απολογισµός έργου Ο.ΜΕ.∆. 1992-2001
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26